Saturday, January 30, 2010

Penat giler.....

Hari ni anak sedara aku yang duduk dengan aku bertunang tapi sayang nya aku x pergi pun....jemputan saat akhir lagipun aku dah plan dengan kakak aku nak pergi terengganu.....pergi buat apa?...Saja je jalan-jalan sambil buat urusan hal praktikal anak kakak aku kat terengganu...kira 2 in 1 lah ni.
Aku cuci-cuci mata kat maiden mall sambil2 tu tengok kamera digital...
wuyooo....memang comel...harga pun boleh tahan jugak tapi sayang nya aku terrrrr....lupa bawak duit.
Siyot betol lah....Nak cucuk duit pun kad aku memang tak pernah bawak....
jadi memang betol lah gi window shopping....
Ramai sangat orang maklumlah hari Sabtu....penuh dengan budak2 sekolah yang melepak sambil membeli belah...
Terlalu ramai sangat orang buat kepala aku sakit berdenyut2...
rasa macam nak pecah pun ada....
tak tahan sangat aku cuma duduk rehat ka bangku kaki lima sambil tunggu kakak aku yang masih lagi sibuk shopping kat dalam.
Selepas tu terus ke Cabang tiga berenti makan nasi ayam...
Sedap jugak...aku sebenarnya jarang makan ayam.tapi sekali sekal best jugak.
pastu terua ke Kuala Ibai....cari umah sewa pahtu terus balik.
kepala memang rasa macam nak pecah.
sampai je kat umah lagi lah bertambah pecah kepala aku bila tengok umah macam tongkang pecah yang dah sebulan tersadai kat daratan..
Tak sempat mandi n salin baju aku terus kemas umah dan mop lantai...
Memang penat...sepenat penatnya.....lepas tu aku terus mandi n masuk tido dengan kepala yang memang berat giler....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...