Wednesday, January 6, 2010

Idaman kalbu..





Kalau korang nak tau ni lah motor idaman aku. Dari aku sekolah rendah lagi aku memang minat gler kat motor-motor besar macam ni. Pantang ada gambar motor je kuar kat mana-mana media cetak sumer aku gunting dan tampal dalam buku. Kadang-kadang tu kalau ada duit lebih aku ada laha jugak beli majalah Roda-Roda. Bukan baca apa pun sekadar ambik gambar dan tampal kat dinding kalau poster besar. Malam2 selalu berangan dengan motor besar.Hasrat aku untuk pakai motor tercapai tapi bukan motor yang bersaiz besar macam nilah tapi motor Yamaha SRX je. Warna biru. Tu je yang mampu aku beli tapi masih tak puas hati lagi sebab nya aku tetap nak kan jugak motor besar macam ni.Tapi tu lah haga sebijik motor tu buat aku rasa mati terkejang je. sampai mati pun tak dapat rasanya.
Aku tak pernah miss tengok Grandprix tapi aku bukan tengok pelumba motor, aku cuma tengok motor2 besar tu je.
Aku kalau tengok motor2 macam ni, cepat je aku hilang ingatan. Pernah sekali tu sementara tunggu lampu hijau kat traffic light tiba-tiba menderu bunyi enjin yang memang membuatkan aku hampir terjatuh dari motor aku sendiri. Cantiiiiikkk je landing kat sebelah aku motor Honda CBR kaler biru hitam. Ya Allah kiut giler motor tu. Aku punyer taksub tengok badan motor, tayar dia sampaikan lampu dah hijau pun aku masih lagi duk berangan-angan pasal motor tu. Hissshhh...kalau lah aku dapat naek motor tu.....
tak dapat naek dapat duduk kat sebelah pun dah cukup.....tak dapat duduk kat sebelah dapat lap pun jadilah.......tak dapat lap dapat tengok pun jadilah...hu..hu..hu..
Tapi rasanya sampai mati pun tak dapat jugak merasa nak naek motor ni kan.
Dapat naek dalam mimpi pun jadilah...janji rock....
Kalau tak dapat jugak sumer yang tulis kat atas ni...dapat maen game superbike pun jadilah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...