Wednesday, April 6, 2016

PROJEK RAYA..

Bile dah lama dok menulis..
jari jemari aku ni rasa macam kaku je..
hahhaha....
campur malas etek..



dah lama siap baju cucu..
wat hilang bosan jahit baju orang..
cube jahit baju gaun untuk cucu plok..
jenuh belajar buat bunga dalam intenet..

ni plok baju anak sedara aku..
napok kosong..
aku tamboh buat manik..
lama dok main dengan manik..
rindu..

bunga ambik kaen kosong..
buat manik bodo je..
janji takdok lah napok kosong..
sangat kan..

13 comments:

Puan Kutu said...

lawa gaun..bunga dengan manik tu pun cantik..kreatif n berseni la..untung cucu n anak sedara

QasehnyaRania said...

untung cucu n anak sedara, dato buatkan gaun n bju kurung.. kene kerap menaip dok kekok ar lepas ni. ekekeke

Gee GTG said...

nak tempahhh.. pelisss..^^

eita said...

puan kutu..nak buat untuk anak sendiri takde lagi..buat untuk anak orang je lah dulu..hahah


qasehnya rania...hehehe...malas tu lah masalah nyer


gee...kau punyer anak lelaki..mana boleh pakai gaun..hahahahha

Kamsiah Yusoff said...

serius cantik dan berseni Ieta..
kalau akak..hmmm ke longkang la jadinya..

lia ummiirfan said...

comelnya gaun.. 😍😍😍👏👏👏

nor azman said...

Cantik baju 2

E'in said...

wahhh.. best laa pandai jahit.. nak pakai baju ape tinggal beli kain je..

eita said...

kamsiah yusoff...kalau takde minat ..ita pun ke longkang jugak jadi nye

lia ummiirfan ...hehehhe..tima kasih


nor azman ..:)


E'in ..betol tu,..upoh sekarang ni mahal..

HeNRieTTa JoSe said...

cantiknye akk....comel bju cucu akk...mcm nk soh jahit utk rietta satu....kihkihkih...tetiba berangan pwincess.....

hainom OKje said...

Untungnya jadi org yg minat menjahit dan tahu menjahit. Sure masyuk kan Ta...

hainom OKje said...

Untungnya jadi org yg minat menjahit dan tahu menjahit. Sure masyuk kan Ta...

eita said...

rietta..hehehhe..boleh je..


hainom okje..boleh lah wat tambah duit saku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...