Friday, April 8, 2016

MENCARI DAMAI...

baru ni balik dungun,..tengok umah..
dah macam hutan amazon dah umah aku..
suh datin racun rumput..
baru lah lambat sikit rumput nak hidup balik..
pah asar kitaorang gi lepak kat pantai..
sambil tengok orang berlumba speed bot kawalan jauh.
tapi lupa nak ambik gambo..huhuhu..
macamana boleh lupa pun dok tau lah..
dah warga mas agak nyer..semua lupa..


tenang je laut hari tu..walaupun cuaca panas..
tapi angin pantai takdok lah panas sangat..


tongkang pecah yang dah makin nak tengelam..
kalau orang berani boleh je naek atas tu..
selfie..hahaha
orang sekarang ni kan suke sangat berselfie


miniature effect...
sapa lah yang rajin gi gantung buai..
guna kayu balok tu..


3 comments:

hainom OKje said...

Cantiknya laut tu Taaa.....biruuuu, sejuk mata memandang!

Djangkaru Bumi said...

Aku tidak suka selfie takut tenggelam :)

eita said...

hainom...comel kan..tenang je..


djangkaru bumi...hahhaha..aku jugak...nati tengelam terus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...