Friday, April 29, 2016

KEK MILO KISMIS..

Hr ni bosang xdok bnda nk wat..
Geledah dapur ...
Leh lah buat kek..
Mula-mula nk buat kek coklat..
Koko plok xdok sdah nyer..
Ganti dgn milo..
Phtu letak lah semeh..
Ada lah rasa masam masam manis..
Nk buat blik kt dungun untuk kudap kudap..

Bakor kek dalam..
pemanggang ajaib je..
rasa dia pun memng wow.
buat api yang paling slow sekali..
takut hangit..
Lagipun umah aku xdok oven..
Nak kukus pun kukusan xdok jugak..
nak beli lagi lah mlas..
bab nyer umah kat dungun dah ada..



tadaaa...dah pun siap...


3 comments:

QasehnyaRania said...

tak pernah bakaq kek dlm cik pa.. hiks

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hainom OKje said...

Mana senang kita belasah jer Ta haha.... janji sedap dapat makan dan yg penting cepat. Mak malas nak berlambat lambatan di dapur ni tau!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...