Monday, April 18, 2016

MINGGU KUMPUL HADIAH..

dapat hadiah lah yang paling seronok sekali..
walaupun hadiah tu sebutir keme..coklat se ke..
janji hadiah..
hahaha..seonok..

dapat hadiah kotex..
sample kotex..
dalam fb..

hadiah dari kakak aku..
hidup mesti ada WOW..
hahahha..
dapat beg wow satu..
lupa plok nak ambik gambo..

tadaaaa....
ilo double pan...
dalam tv cakap..kalau tak pandai masak pun..
guna kuali ni boleh buat masakan jadi sedap..
hahhahah

ni plok hadiah dari adik aku..
yang keje kat Arab...
orang arab ni memang dermawan belaka agak nyer..
mujur dapat tipon je..
kalau dapat 2.6 bilion tak tahu lah..
guane hidup..
hahahhah..
hidup mesti ada wowww...


8 comments:

Kamsiah Yusoff said...

alhamdulillah..murah rezeki ieta..mahal atau murah harga sesebuah hadiah bukan nilainya..

Puan Kutu said...

wow hadiah last tu mabeles..sjap dpt hadiah hp.memang kumpul hadiah betul ni.murah rezeki

LYAfrina said...

hadiah tu..superbbb kak..
alhamdulillah.r.ezeki

Acik Erna said...

Alhamdulillah eita..seronok tengok hadiah2 yang eita dapat..

Siti Fatimah said...

wow..bestnyer dapat samsung.. Pak Arab memang dermawan.. ihihihihi

Djangkaru Bumi said...

Aku ingin hape samsungnya. Punyaku hilang diambil orang.

eita said...

kamsiah...alhamdulillah kak..

puan kutu..hehehehhe..


lyafrina...rezeki sangat2


acik erna...kite lagi seronok kak..


siti fatimah...hahahha...kaaaannnn...


djangkaru bumi...laaa...sapa plok yang curi..

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...