Sunday, January 4, 2015

PEMBUKA TIRAI 2015.....PERKAHWINAN NOR IDAYU & NASRUL....

Mula2 sekali nak ucap selamat tahun baru 2015..
hidup tetap di terus kan macam biasa...
2.1.2015 akad nikah anak sedara aku...
hari jumaat malam sabtu..
3.1.2015 kenduri..
aku macam biasa ..
jadi tukang sibuk..
dah lama sangat tak ambik gambo orang kawen..
teruja tu...


ni ambik masa kenduri belah siang..
belah malam sibuk sangat ..
penuh orang..
apa tak penuh nyer..
dah orang tengah akad nikoh..
kan kalau menyibuk situ mau dengan aku2 sekali..
akad nikah plok..
hahahaha


sekali lafaz je boh..
aku punyer dulu 6 kali..
hhahaha...

batal air mayam..
gelang satu lingkar..
(errr..ye ke ayat aku...macam ulor lah plok ..melingkar..)

bergambo dengan mak ayah pengantin lelaki..
merangkap abang sulung aku..
sapa2 nak beli ayam..
order je dengan abang aku..
dia ni tokey ayam..

bergambor dengan mak ayah pengantin lelaki..
diorang takde kena mengena dengan aku..
cuma sedara seislam je..

majlis bersanding keesokan hari nyer..
pengantin pompuan ada kena mengena dengan aku..
sebab dia anak sedara aku..
pengantin lelaki dah jadi anak sedara sabit..golok..parang..
semua ada...hihihih

bukan nak ambik sangat pun bilik tido..
tapi nak wat kenangan je..
yang cadar tu aku yang jahit..
hohoho...

nasi dagang masa akad nikoh...
sedap..

nasi kenduri....

pencuci mulut..
asam kupal..
sedap..
pendek kata semua sedap..
kalau mari jalan kat ganu ada lah makanan eksotik ni..

9 comments:

Kolya Ganesh said...

very nice...

eita said...
This comment has been removed by the author.
eita said...

nesh...yea....how r u now?

Ujie said...

asam kupal? akak tengok macam sagu. masam ke rasa dia?

cantik cadar eita jait tu! ^_^

eita said...

kak ujie...memang di buat dari sagu..rasa dia manis lemak..dalam dia inti kacang hijau....
hehehhe....

QasehnyaRania said...

xpernah makan la asam kupal tu
sedapnya ngok nadi dagang tu
hari tu ada makn dkt maha.
tp x amik acar timun tu.bpntg lg

hainom OKje said...

Selamat Tahun Baru Eita....
Terliur weyh tengok nasi dagang tu....
Wahhhhh besau tu kalau gelam menlingkau lilit tangan haha

Selamat Pengantin Baru jugak buat anak sedara

sHaRiNa eLyaNa said...

simple ja pelamin..tahniah..dan slmt thun baru kak

HeNRieTTa JoSe said...

wah...meriahnya....
eeehhh asam kupal? apa tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...