Monday, January 12, 2015

BAJU UNTUK CUCU...



dah lama sangat tak menjahit baju budak..
rasa macam dah keras tangan..
ingat2 lupa..
biasa dulu jahit baju anak patung...
baju tema untuk sambut menantu..
orang lain sume ada baju..
cucu aku je takde baju..
budak kecik..
ada ke patut mak dia suh buat baju kurung..
bajet2 lah...
lama dok praktis baju gaun..
jadi lah untuk humairah...
dok sabaor nak tengok ye paka..
tapi..dok tau muat ke dok..
tapi kalau nak baju budak yang lagi comel dari aku jahit ni..
try jenguk kat 

12 comments:

❤Kamsiah❤ said...

comel la Ieta...

Tihara said...

untung sape dapat ita
pandai menjahit
ni kalau kite duk dekat
boleh dapat diskaun tak ihiks :)

HeNRieTTa JoSe said...

cantiknye akk...
nak jadik cucu gok le...
hehehe

Ujie said...

wah..cantik!

bdk kecik sgt jgn la pakai baju kurung, macam rimas pulak. lgpun masa kecik la pakai gaun gini..hehe

JR said...

Untungnya jadi cucu dapat baju secantik itu....

eita said...

kamsiah....hehehe....boleh lah...


kak tiha....hahahah...boleh je kak....


rieta ..boleh..boleh...


kak uji..tu lah...berjalan pun xleh lagi guane nak paka baju kurung...masa kecik ni lah nak pakai gaun..doh besar xleh nak paka gaun...



jr...hehehehe....

hainom OKje said...

Terernya menjahit....eita ni mesti teliti orangnya kan....Orang yg pandai menjahit ni sebrnarnya penyabar tau

Tihara said...

orang yang pandai menjahit ni orang yang penyayang
hehe, tetiba je bodek ita ^_^

eita said...

hainom okje....takde lah terer sangat...tapi boleh lah jahit bodo2...


kak tiha...hehehehe...ni mesti nak mintak diskaun..huhuhuh

QasehnyaRania said...

terer dato jahit gaun tu.

pppst: kite nak kabor pong dok pandai.. tp sedap juga la makan pucuk lemuni tu..
cer try goggle kalau nak.tgk.kat entey ambo tu dpk berapa nak jelas gbonya

sHaRiNa eLyaNa said...

olololol..comelnya..pink + grey

umi alya said...

Akak tempah untuk Alya boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...