Wednesday, January 14, 2015

JALAN-JALAN....

dah lama sangat dok lepas dari kandang...
hehehehe...
sekali sekala dah terlepas ni...rasa malas nak balik umah...
nak buat macamana..datin tak suke berjalan...
redho je lah...
dah ada kete leh lah ronda2..
macam biasa lah gi ronda2 dengan PA aku..
sambil tu gi tengok ayah kakak ipor aku sakit...



hanya tengok dari kejauhan je..
masjid kristal..
nak gi tapi tak tau jalan..
hahahah...
ni otw nak gi ke gong badak..
asik dengar orang je kan duk citer pasal..
maidin mall kat gong badak..
nak jugak gi jalan sini..

berenti makan kat beger king..
kat gong badak...
kawan belanja...
heheheh...
(rezeki..save bajet)

besar jugak maidin mall ni..
tapi tak banyak lagi..
kedai beroperasi..
yelah dah masih baru lagi..

sambil tu shopping baju raya..
hahahaha..sempat ke tak sambut tak tahu lah..
datin nak warna hijau untuk tahun  ni...
sebenarnyer aku kureng sikit wana hijau..
nak ambik hati datin leh lah..
cari yang corak2..aku bab2 bunga ni tak berapa gemor sangat..
di sebab kan dah lama tak beli kain..
aku rembat lagi sepasang..
wana biru purple..
ni memang faberet aku...

berenti ambik angin..betol urat sikit kat kelulut..marang..
udara pantai...sejuk sangat..

beli abcdefghijklmnopqrstuvwxyz...
kongsi dengan PA aku...
tapi abc ni agak kurang manis..pahtu terover rasa cat..
alhamdulillah rezeki jugak...

9 comments:

JR said...

Jalang-jalang ke Teganu.... sedap napak ABC tuu..

hainom OKje said...

Amboi....mentang mentang terlepas kandang terus jalan jalan sambil makan tak hengat dunia yek hihi.....
Cantiklah warna dua dua baju tu....serious! Mahal tak Eita ?
Cepatnya shopping raya...

ewanthology said...

zaman sekarang ni kalai tak tau jalan...WAZE kan ada :-)

Masya said...

hihihi kemain dato yer... sekali terlepas gitulah takmoo balik.. bertabahlah datin x suka berjalan.. tp datin suka shoping x kuikuikuikui ...

Tihara said...

guna GPS la ita
tapi kan ada satu rahsia
kitorang guna gps pun leh sesat nak gi ke masjid kristal tu.
miahaha

kat pantai kelulut tu la akak stay
sotong celup kat situ best gak
rindunya ganu..
mydin mall tu dekat la dengan UMT kan..oh rindunya UMT

abc tu mesti yang pewarna hijau tu rasa cat kot :)

Ujie said...

hahaa..sama dgn Tiha, akak pun sesat guna GPS nak g masjid kristal tu. Ada ke GPS tu bawak masuk sungai, rupanya masjid tu kat seberang sungai! Betul2 kami stop dpn sungai tau..

puas ati la ni, dah jln2 kan..

eita said...

jr.....napok je sedap..rasa dia tak sama dengan rupa.



hainom okje...hahahah..sekali sekala...tak mahal pun..yang hijau tu 35 ringit je sepasang..yang purple tu 48 je...saja shopping awal..baju takde upoh ni makan masa sikit nak jahit..hahahaha...


ewanthology...tu lah...


masya...hahaha...shopping pun datin tak berapa suke...masa dia banyak habis kat dalam hutan kalau hari minggu...



kak tiha....tipon cap ayam...lagipun tak reti nak guna....ha'ah...dekat umt tapi tak perasan plok....
betol2....



kak ujie...hahahah..mujur dan stop ork..kalau dok ada yang masuk sungai...heehe..betol tu...hilang stress gi jalan..

sHaRiNa eLyaNa said...

teringin nak ke terengganu..bila ya? haha

umi alya said...

Cantiknya baju raya eita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...