Thursday, January 15, 2015

RAUDHAH,..RAMLEE AWANG MURSHID...


jom lepak bace buku dengan aku...
kalau tak kerana kak ujie..
tuls kat blog dia hari tu..
aku tak tahu lagi yang RAM ada kuar buku baru..
berdesup gi cari kat kedai...
cite sedap jap je dah habis bace..
huhuhuhu

10 comments:

Suri Naz said...

I dah lama tak layan novel ni..last ingat 5 yrs back mase bujang belum ade anak.. skang ni bila bukak buku je..anak2 da rentap..saboor je laaa

Ujie said...

hehe..akak baru je abis baca beberapa hari lalu. Blm tulis review lagi. Tapi ending dia buat akak frust!

Tihara said...

novel RAM ni je yang akak suka baca.yang lain tak berapa masuk :)

eita said...

suri naz...kita layan novel ni je..novel lain kureng sikit...


kak ujie....tau xpe...kecewa sangat...


kak tiha..sama lah kite...novel lain tu banyak cintan cintun..meleret2..boring...

JR said...

Saya memang malas baca novel, tak ingat bila kali terakhir baca. Saya lebih minat baca buku non-fiction, agaknya faktor umur kot?

sHaRiNa eLyaNa said...

RAM mmg antara fav akak kan?hihi..nnt share sinopsis ya..

HeNRieTTa JoSe said...

tambahan koleksi RAM lagi...hehehe....

eita said...

jr...mungkin lah kot...


sha..betol..betol...


rieta..tau xpe...

Puan Kutu said...

Eita mmg peminat RAM man.bila Ada novel baru wajiblah dptkan ye tak

hainom OKje said...

Sedap ke cite dia Eita?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...