Wednesday, December 31, 2014

SELAMAT HARI LAHIR.....AHMAD UMAR...

semalam 30.12.2014...
hari jadi ahmad umad.yang ke-3...berkongsi hari lahir dengan sepupu dia..
tapi majlis untuk ahmad umar je...
heheheh..majlis kecik je dari ayah dia...
kat umah aku..
moga dapat jadi anak yang soleh pada mak ayah dia..
amin..



kalau tau ahmad umar nak kek otomen..
aku gi tempah...
ni mak dia x kabor plok..
tibe2 suprise nak wat kat umah aku..


acara potong memotong kek..
umah banjir..
alas kertas je..
sian plok...


bagus abang..bagi adik makan dulu..


musang catung bday boy...
dok rok bos..

adik pun nak posing jugak...


7 comments:

Acik Erna said...

Happy birthday Ahmad Umar..
rumah eita tak kena banjir ye

ewanthology said...

hai ahmad umar.

Ujie said...

lama tak dgr citer ahmad umar. Moga jadi insan soleh.

blm surut ya banjir? masih kena pakai kasut pua chu kang bila nak masak?

Puan Kutu said...

happy besday buat umar..takpe taun depan kita beli kek atomen ye!hehe

HeNRieTTa JoSe said...

dah mkin besar dah anak buah akk yang sorg nie....

eita said...

acik erna...kena jugak tapi dah surut cuma tak basuh lagi...


ewanthology..yuhuuuu...


kak ujie....amin....dah surut cuma belom basuh lagi..


puan kutu...heheheh..boleh je...


rieta....tu lah...makin nakal plok sekarang ni

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt hari lahir umar..bday dia hjg tahun sng nak ingt hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...