Monday, December 8, 2014

PANTAI MERCHANG...

lama betol dok nulis..
baru hari ni ada peluang nok nulis...
baru ni ada gi kenduri kawen..
lepas je kenduri..
berpakat dengan abang aku..ustaz mi...adik aku..
kakak aku..kakak ipor..anak sedara...
gi lepak kat pantai merchang...
bawak kete sendiri takpe lah nak lepak lama lama..
tamboh plok datin dok ikut..
apa lagi..raya cina lah aku..
hehehehe...
dulu kat pantai merchang ni tempat naik ikan...
tempat anak2 dara duk pilih bilis....
tempat orang wat budu..
tapi leni gok..
senyap tupah pantai ni...
jom layan gambo hok dang aku ambik...









ni lah pengantin nyer..
majlis sambut menantu..
lupa plok tanyer nama apa pengantin ni..

14 comments:

Acik Erna said...

Cantik2 gambar yang ieta kongsikan

umi alya said...

Eita2, belum sempat berkenalan rupanya

ewanthology said...

pandai carik sudut yg menarik untuk snap gambar.

Gee GTG said...

masyaAllah.. cantiknye..
lama dah x tanya kabo die..^^

Tihara said...

rasanya macam pernah nampak pantai ni sebab lalu dungun itu hari
ita akak rindu dooh nok gi ganu
nok duk chalet marang tu..

Ujie said...

Untung jd org terengganu, boleh lepak pantai yg cantik selalu.

Nape tinggal datin, sian dia.. :D

QasehnyaRania said...

cntik la pic tu dato..
sian datin kena tinggal

eita said...

acik erna....tima kasih..dah lama tak kongsi gambo kat sni...


umi alya...hehehe...sibuk makan..


ewanthology...nak gambo comel memang lah...

gee....tau takpe...


kak tiha...pantai lain kot kak..yang ni terpesok sikit pantai dia..kena lalu ikut jalan mercang lama....
meh lah datang lagi sini...



kak ujie...memang lah kak...


qasehnya rania...datin tak ske berjalan..tu yang kena tinggal..

Puan Kutu said...

mmg klu jalan tanpa suami sekali sekala raya cina..:)

HeNRieTTa JoSe said...

walau sunyi....tetap cantik...

Siti Fatimah said...

wow cantiknya pantai

sayA tonaH said...

adei lama tak menyinggah blog kak eita ni, sekarang ni memang musim orang kawen, jeles kita, kihkih

eita said...

puan kutu....hehehe...best je tanpa kawalan..


rieta...ciptaan allah...

siti fatimah..ha'ah kan...


saya tonah...hehehhe..memang lah..

QasehnyaRania said...

dato.. in shaa Allah lepas ni pasti giliran dato pulak merasa berpantang.. saya doakan buat dato dan datin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...