Thursday, December 25, 2014

RINTIK HUJAN...

dah lama tak godek2 kamera..
sebenar nyer dah lama sangat teringin nak ambik gambo air hujan jatuh...
masa duk dalam perahu hari tu..
sementara nak tunggu hujan berenti...
aku napok air turun dari jujur atap umah MIL..
apa lagi..
cepat2 wat kuar kamera dari beg..
datin bising aku duduk dok diam dalam perahu..
hahahaha..ada aku kisah...
janji leh ambik gambo..
tapi tulah...
fokus dari jauh...
suh datin gi dekat sikit datin takmboh..
huhuhu...hujan...
ni je antara yang terbaik dari 20 gambor yang aku klik..
lain kali nak try lagi..
nak bagi lagi lawo...
hari tu nak cepat..
lupa tanyer abang aku guane nak wat beku air hujan..





aku guna setting tv
iso auto..
1/400
flash on..















hari ni genap 25.12.2014 genap lah 9 tahun ayah aku pergi menghadap Ilahi...
semoga arwah ditempat kan di tempat yang mulia di sisi Allah...amin...

8 comments:

Kolya Ganesh said...

Thinking of you all, everyday, all my love and best wishes.

Sham said...

Salam pkenalan...

Lawa gambo sis...

Asep Haryono said...

Nice capture

kakyon said...

cantik gambarnya. guna kamera apa eta..

eita said...

kolya ganesh...thanks...

sham..tima kasih...


asep haryono....:)


kak yon...kamera canon ixus je..

HeNRieTTa JoSe said...

cantik doh tu....rietta dok rajin dpt gmbo gtu....

lerr ning mmg hujan sokmo kang?

eMMe said...

cantik la percikan air tu.. cam rasa nak mandi air hujan, heee~ sejukkk... segar je badan, hahaha...

QasehnyaRania said...

alfatihah
cntik la pic air hujan tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...