Tuesday, June 3, 2014

SAMBUNG BELAJAR...TESDEC..

baru ni gi daftar  tesdec..
biar lah aku tak dapat masuk matrikulasi pun..
dapat gi tesdec pn alhamdulillah kan..
janji dapat belajar...
hahahha...belajar lah sangat kan....

nak ambik dari depan tak sempat....

dah bosan sangat bidang jahit menjahit ni..
kite tukar plok bidang lain....
kasi  ambik teknologi kimpalan..
belajar macamana?...
mana lah aku tau...
hehehhe....

ni lah asrama kite...
nanti jangan lupa datang melawat kita tau..
hahahahha

13 comments:

Diya Hanun said...

good luck for your stdy ye :)

HeNRieTTa JoSe said...

Gud luck...ish akak biar betui kimpalan...anto anak buah ke?

Ujie said...

bertuah le kalau cik abg bg eita dok asrama tu..hahaha

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Biar betik! Sepatutnya dah jadi pengantin baru biarlah pro-aktif dirumah. Banyak benda nak dikimpal dirumah. Tapi tak apalah pembelajaran berterusan x kira usia. Rasa2 dah siap ke perkakas kimpalan? Komponen-komponen asas dalam sesebuah mesin kimpalan arka adalah terdiri daripada:
- Alatubah
- Kebel bumi
- Kebel elektrod
- Pemegang Elektrod
- Bekalan kuasa
Kalau boleh, biarlah eita belajar kimpal sama2 dgn YIL tapi diasrama ada ke utk dia bersama? Nanti jadi tmpt asmara pula!

Tihara said...

eleh kemain lagi belajo kat tesdec,
tapi lawo la hostel dia kan,
nanti nak pi melawat lah :)

Siti Fatimah said...

ecewah.. berkimpalan la pulak.
sapa yg masuk ni?

Kolya Ganesh said...

happy re-entry datuk eita..

LYAfrina said...

eyhh..serius samb belajr??
apa2 pon gud luck ye..moga tamatkan dgn jayanya..

hihi.. ni mesti htr org lain samb blajo ni..

JR said...

Setiap hari kita belajar, belajar dari pengalaman kerana pengalaman adalah guru terbaik...

hainom OKje said...

Biar betik?....Jadi pensyarah ke Eita....
Rindulah pok tua kang kena tinggal menantu hehe...

eita said...

diya hanun...hehehe..thanks..


rietta...hahahah...ha'ah rietta...saja suke pedajal orang...

kak ujie...hahahaha...memang rasa bertuah sangat kalau dia bagi..


tajnur...waalaikumussalam...ni pun dah terlebih aktif ni...adoii...pening plok dengar nama2 perkakas tu.....
hahahah..kan tak pasal2 kena buang asrama...



kak tiha...hehehhe..kak kalau nak datang lawat bawak makanan banyak sikit..lapor lah...


siti fatimah..hehehhe...anak buah ita...


kolya ganesh...thanks nesh...


lyafrina...hahhaha...kite dah expired date dah nak belajar....


jr...betol..betol...


hainom okje...wow...kalau betol jadi pensyarah..best tu leh buli pelajar....

QasehnyaRania said...

la ambik kimpalan ke..biar betul betul

Masya said...

biar btl sambung kimpalan gegegegege ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...