Saturday, June 14, 2014

KENDURI KAWEN...

dapat jemputan dari customer aku...
nak tak nak kena gi jugak..
tambah plok dah lama sangat tak makan kenduri kan...
mabeles......

comel sangat pelamin dia...
tema putih biru..

nasi dia laaaaagi sedap..

12 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Mmg cantik pelamin dia...pelamin akk pown cantik jugak...

tajnur said...

Assalamualikum wbt
Mmg cantik le! Bertuah sapa dapt customer dari eita. Mmg bertuah kerana eita ada potensi jadi `mak andam`.
Eh! katakan `vegetarian`, tapi dlm musim org kawen, bedal je le. Apa le ada pada nama. Janji kenyang.

eita said...

rietta....cmel je kn..mta pun rasa mcm bersinar je

eita said...

tajnur..waalaikumussalam...hehe..bile time knduri kite lupakn sementara pasal vege ni..yg pnting kite mkn dulu..

JR said...

Hari ini saya tak ada jemputan kenduri kawen....lega... Sabtu lepas ada 5 jemputan kenduri, memang pening kepala...

Siti Fatimah said...

lawanya pe;amin tu...

LYAfrina said...

Mmg cun la pelamin dia..
Yummm.. sedapnya nasi.minyak org kawen.. lya pon lama x rasa.. sepupu ada kawen 2-3 org.. tp xleh g mjlis dia org sbb x sihat..

Ujie said...

nasi ujan panas tu yg menarik perhatian akak. Akak mmg suka nasi kaler2 ni.

shahdiana said...

FUYOOO...NASI HUJAN PANAS...SEDAP NIH...

❤Kamsiah❤ said...

mmg nampak sedap nasi kenduri tu..lapar la pulak..:)

eita said...

jr...sekali sekala makn kenduri ..sedap...


siti fatimah...simple je kan...


lyafrina....tu lah..harap lya cepat sembuh...


kak ujie...rasa dia pun sedap..dok minyak pun...


shahdiana...sedap sangat...



kamsiah...teruja nak makan..

Tihara said...

sedak nye nasi hujang panah,
lame doh tk makang nasi ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...