Sunday, June 8, 2014

AL-FATIHAH......untuk ayah sedara aku..

TARIKH : 02.06.2014

terima pengkhabaran sedih dari adik aku pukul 1.58pg...
katanyer satu2 nyer ayah sedara aku meninggal...
kebetulan masa tu memang aku takleh tido sebab demam..
berjangkit dari datin aku...
dengan demam..sakit tekak..batuk...
pagi esok tepat kul 8.20 aku tunggu adik aku datang ambik aku kat umah datin...kemaman..
adik aku giler memecut..
sekali tak sempat jugak nak tengok untuk penghabisan kali..
masa sampai tu..
sedang molek kete jenazah dah nak bertolok ke kubur..
so kitaorang pun terus ke kubur..

sampai terus ke liang lahad...

abang aku ustaz mie..
terus terjun ke dalam..
bakti untuk penghabisan ...

selesai di tolok dengan jengkaut...
tanah merah keras sangat kat sini..

al fatihah...
semoga ALLAH mencucuri rahmat kepada arwah dan di tempat kan di tempat yang mulia di sisi Nya...
amin


6 comments:

tajnur said...

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ 1.
2. الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3. الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
4. مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6. اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ
7. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ

Tihara said...

al Fatihah

salam takziah yea ita

Kuazue Mohd said...

takziah dan bertabah la..

HeNRieTTa JoSe said...

Al fatihah buat arwah...

Siti Fatimah said...

al fatihah. salam takziah dari akak

shahdiana said...

innalillah....
semoga rohnya ditempatkan di kalangan yang beriman....
takziah eita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...