Thursday, June 12, 2014

JALAN-JALAN CARI PASAL.

baru ni paksa ajak ayah tok tua aku gi nirwana kat kemaman...
cari sayur sikit..
pening kepala takde sayur...
aku kan vege...huhuhuhu...
tambah plok tok tua aku ada banyak urusan kat bando..
leh lah gi....


bile nak merasa naik motor macam ni..
suh datin beli..
dia cakap...
'dok serik-serik jatuh motor..nak naik lagi motor'..
huhuhuhu...
kena marah lah plok..
tapi ada aku kisah...
hahahha...

sementara tunggu tok tua aku kat..
jpj sambung lesen..
aku snap bunga ni..
tak tahu lah bunga apa...

12 comments:

Ujie said...

entahnya eita ni, tak serik tu..kalau akak mau fobia tau.

cantik bunga!

Saya Disini said...

cntik bunga

HeNRieTTa JoSe said...

Jatih moto adalah perkara biasa akk, tapi jatuh moto sebab kena ragut, itu luar biasa....

Siti Fatimah said...

jatuh motor ngan naik motor besar adalah satu perasaan yang berbeza. ahaksssssssssss

Acik Erna said...

dalam gambar nampak macam bunga plastik..cantik berkilat dan merah

Mar Mansor said...

ada perasaan berdebar sket kalo naik moto..bunga apa ek tu..jakun pulak

JR said...

Saya tak berani naik motor besar, jatuh payah nak angkat. Lebih selesa naik kapcai untuk perjalanan dekat-dekat...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Jalan-jalan jangan buat pasal!. Sudah ada PR pun masih nak bawa motor tu? Hai, jangan dibuat, dia dah habis banyak masa dan wang untuk memiliki eita. Kan dulu dah ckp, lupakan saja motor tu sebaliknya dah ada PR tetap tu tumpukan danikut je le kata dia.
Kalau tak salah, tu pokok Claudium variegatum. Apa2 je le, tapi pokok mcm tu mmg cantik tapi mana tahan panas lama2 persis perempuan juga.

Masya said...

kikiki .. ada hati nak beli motor lg, kan dah kena marah dgn datuk hik hik hik

shahdiana said...

cantik sungguh la bunga yang eita snap ni....macam manalah korang boleh snap gambar yang cantik2 ni....

❤Kamsiah❤ said...

alah...jatuh motor tu perkara biasa la..:)

eita said...

kak ujie...hehehe..kite suka naik motor...


saya disini...ha'ah kan..



rietta..haahhaha..betol tu...


siti fatimah...hahahah..betol sangat2...perasaan dia macam membuak2 kan...


acik erna...tu lah duk tengok kat pokok tadi...


mar mansor...bukan berdebor tapi teruja...ntah..main snap je..



jr...kite lagi lah..memang tak angkat terus kalu jatuh


tajnur...waalaikumussalam....hehehehehe..doh nak wat guane..kite suke naik motor...dasat nama bunga tu...



masya...hahahaha...teruja..



shahdiana...guna macro kak...


kamsiah...betol tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...