Friday, June 6, 2014

SERAM SEJUK...

tajuk bukan main lagi kan...
macamana tak seram sejuk nyer...
hari ni catat sejarah...hahahha..
sejarah lah sangat kan...
bagi aku ni sejarah yang paling penting..
aku ajak datin balik..
dia tak nak...katanyer ada keje...
keje lah sangat...
sudahnye aku balik sendiri...
sejuk kaki tangan...1st time bawak kete ..
jauh jugak tu..kemaman ke dungun....
nak telan air liur pun tak berani...hahahaha..teruk nye aku...
manual tu..mau tak takut..
tapi alhamdulillah..selamat sampai dengan jaya nyer...
http://www.smileycodes.info

13 comments:

ewanthology said...

Alhamdulillah, dipermudahkan.

QasehnyaRania said...

kaki dato dh baik ke?
hihi..
sampai jga..

*kasik le alamatnya. :)
baru le boleh bagi ...hehehe

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...

umi alya said...

alhamdulillah.. lesen daa ada, apa lagi, pecut beb..

HeNRieTTa JoSe said...

Wah...akak bawak keta sndiri...yeyyyy...alaa semua org pown mesti start dgn pestime bawak keta....tapi rietta lgi suka manual....

JR said...

Pasang aircon kuat sangat tu, patutlah seram sejuk.......... :)

Puan Kutu said...

ehh sama macam sy je eita ni ekk..sejarah drive jauh2 ni klu tepaksa boleh ja

Cik Pena said...

cayalah kak eita heheh

eita said...

ewanthology....alhamdulillah sangat2..


qasehnya rania...alhamdulillah dah baik..yang tinggal hanya kulit muda...hehehe..akak gurau je...


Bunda...:)


umi alya....hahaha..meme lah....


rietta...dah datin tak nak balik..berani kan diri jugak ni...



jr...heheheheh....



puan kutu.....memang pun...buat2 berani je ni..


cik pena.....heheheh..kena percaya lah ni...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Oo ini bukan masalah keje saja malah melibatkan persempadanan. Ala kemaman dgn Dungun tu tak le jauh mana pun. Masalah tu boleh diselesaikan dalam rumah apatah lagi orang baru. Ayat2 yang diberi tak cukup power utk meyakinkan YIL. Cuma orang lelaki ni, jangan disuruh buat keje2 remeh-temeh yang banyak2. Wallahualam

Tihara said...

takpe lama-lama nanti jadi berani..

Siti Fatimah said...

kalau suruh akak drive manual akak rela naik bas eita oi

Masya said...

huhuhu dah lalu dulu kemahin jauh kemaman dgn dunggun wehhhh haru ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...