Saturday, June 21, 2014

SEHARIAN DI PANTAI...

dah lama tak gi lepak kat pantai...
semalam gi dengan datin...
lama dok tangkap gambo...
sume ni guna miniature effect...
bukan setakat lama dok ambik gambo..
lama jugak dok BW...
nati slow2 aku BW....

























8 comments:

Tihara said...

gi detim dengan datin ke ita
sweet nyew :)

❤Kamsiah❤ said...

pantai...ombak..deraun angin...semua tu mendamaikan..

Saya Disini said...

pntai dungun ke ni

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Keindahan yang sebenar ada pada hati kita eita! Kalau hati kita dihiasai dgn kedamaian dan ketenangan, InsyaAllah dimana2 jua kita pergi semuanya tetap indah. Kan semuanya bumi Allah SWT. Setiap perkara yang kita perhatikan meticulously (kata org sebelah Perak), semuanya ada tanda2 kebesaran Allah SWT. Wallahualam.

ewanthology said...

sesuai untuk menenangkan fikiran

HeNRieTTa JoSe said...

G detim yea...sweetnye...

Pss....dah siap baju nye...akk boleh jahit sendrii....bestkan...

umi alya said...

pantai mana ni Ita?

eita said...

dik tiha....gi dengan datin n fammily...


kamsiah...memang pun tambah2 kalau hati tengah sedih...


saya di sini..ye...kat uitm dungun...


tajnur....waalaikumussalam....suke gi pantai kalau hati tengah runsing....



ewanthology..yup..


rietta...heheheh..ye.....tu lah...



umi alya....pantai dungun kat teluk gadung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...