Sunday, March 30, 2014

ALAM BARU..

Alhamdulillah semua dah selesai dan selamat...
Tima kasih atas pihak sponsor
Yang sudi menaja sedikit sebanyak majlis aku...
Atas kederat yang di salurkan..
Moga murah lagi rezeki kalian..amin...
Adik beradik pun semua dah blik..
Jd tinggal lah aku n en.suami..
Tugas dia plok untuk jaga aku..
Masa ni lh nk bermnja lebih sikit ..
Tambah2 masih lagi dok sihat..
Ni pun tgh duk tgok dia bersih
Periuk belanga..
Aku hanya teman n update blog..
Hahaha..
Ank sedara aku cakap..
Aku ni bukan raja sehari tapi raja sebulan...hahaha...
Korang ada?takde kan..
Kihkihkih

19 comments:

umi alya said...

untung Ita dapat suami yang memahami & rajin..

xper, manja lebih2, bila lagikan??

Jay Ar said...

Semoga bukan saja dapat jadi raja sehari dan sebulan tapi selama-lamanya....

t.a.t.a said...

Haah kak. Jadi raja dan permaisuri di hati pasangan memasing untuk selama-lamanya, insyaAllah.

Tahniah lagi kak.

Ujie said...

Happy sungguh pengantin baru kita ni ya...mesti dpt layanan super istimewa sbb masih blm sihat lagi kan. ^_~

juanz said...

tahniah... :-(

wantie said...

tahniah ieta.. bertuahnya badan. nak jadi raja sebulan jugak lah kalau cam ni

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk...wah raja sebulan...hehehe...bila lg nk bermanja....bagusnye suami akk...rajin....bertuah akk...moga berbahagia yea....

shahdiana said...

alololo...suwitnya eita....selamat pengantin baru eita..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....bahagia selalu...

Puan Kutu said...

raja sebulan still ok..jgn raja selamanya sudah,mau kena pelangkung dengan en suami.hehe

diana said...

tahniah..:)

Cik Pena said...

wiiiwit...selamat pengantin baru ^_^

Mimi Azirah said...

Selamat pengantin baru

Kesuma Angsana said...

slmt pengantin baru & moga kekal bahagia hingga ke syurga yer ,., in shaa allah

Mar Mansor said...

selamat pengantin baru buat eita & suami..selamat menempuh alam rumah tangga..

QasehnyaRania said...

selamat pengantin baru
saya doakan semoga cepat cepat dapat cahaya mata.aamiin
smga jodoh kalian kekal bahagia.aamiin

Tihara said...

wah wah wah..so sweet gitu, raja setahun terus lah ita :)

Tihara said...

eh bawah tu ade gambo ker, bakpe tokleh buker..

hainom OKje said...

Ni yg jeles ni tengok pengantin baru .....terus nk jadi pengantin jugak haha....

Masya said...

hahaha.. raja berbulan lepas ni.. manalah tau ada rezeki mengandung pulak.. mmg puaslah eita bermanja kikikikiki... tahniah eita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...