Monday, March 24, 2014

MENGHITUNG HARI..

Sjak2 staff nurse ada blik kt umah..
Bru lah dok sunyi lagi..
Tp tu lah..
Hari2 kena ambik tekanan darah..
Aku sakit kaki..
Bukan ada darah tinggi..
Huhuhu

10 comments:

umi alya said...

fuhhhhhhhhhhhhhh mantop Ieta, betul2 menjaga kesihatan luaran & dalaman, Insya Allah semuanya baik2 menjelang hari bahgia..

Asep Haryono said...

Give Blood save Life :))))
Keep up the good work

t.a.t.a said...

Kak, staff nurse bin ke binti?

wantie said...

fuh eita..penjagaan yang tip top ni.. GWS yer..

Ujie said...

apa ni eita...tajuk menghitung hari. Tapi citer lain. Akak nak entri menghitung hari yg betul2 punya. :D

HeNRieTTa JoSe said...

Take care yea...,dah dekat sgt dh hrnye tu...

Jay Ar said...

Berapa hari lagi tu....Apa pun jaga diri baik2....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Eita, kalau dari segi kesihatan dan sains mmg le kena ambil darah untuk dibuat ujian! Lebih2 lagi dalam keadaan kecederaan eita melibatkan pencemaran kuman. Apa yang khuatiri adalah dijangkiti kuman tetanus boleh menyerang sistem saraf yang boleh menyebabkan terkancing gigi dan kekejangan! Bukankah eita juga pernah mengalami strok yang melibatkan sistem saraf juga. Jadi ambil darah untuk `screening` tu pekara biasalah. Yang penting, banyak2 bersabar dan InsyaAllah kami rakan2 diblog mendoakan kebaikan untuk eita supaya cepat sembuh. Wallahualam

shahdiana said...

okaylah tu eita..at least kesihatan eita sentiasa dipantau...

QasehnyaRania said...

nape nitak tahu.lma tak mari sinihuhu
pape smga cpt sembuh ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...