Tuesday, March 25, 2014

MAJLIS MAKAN-MAKAN....


Jemput lah semua yang berasa nak bercuti kat..
terengganu...
singgah merai majlis aku..
majlis ala kadar je...
rugi kalau dok mari..
jarang boleh tengok pengantin bertongkat...
hahaha....


pada yg tak dpt kad dri aku tu..
maaf ye...bab nyer aku takleh nak urus sendiri..semua orang yang urus kan..
aku cuma duk jadi tok pekong je...
tengok orang..
huuhuhu...
 



23 comments:

wantie said...

Tahniah Ieta.. akak tumpang gembira dengan berita ini...

asyik makan nasi minyak org je kan. kali ni boleh la makan nasi minyak sendiri..

ha..ni barulah raja sehari. tak yah buat apa.semua org buatkan. ngeee...

wuish..nanti nak request kat bakal suami ieta tu suh kendong je pengantin.. baru curlass kan..

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah akk...
SELAMAT PENGANTIN BARU....

Setuju dgn wantie...xyah bertongkat yea....
Encik suami kak ieta tolong kendong isteri yea....so sweet...

Masya said...

tahniah ieta, sempat lg melawak yer hihihihi .. nanti jgn lupe tunjuk gambar sikit kat blg tau.. tau...

Ujie said...
This comment has been removed by the author.
Ujie said...

eita masih bertongkat lagi ke? takpe, pengantin stail baru. hehee

elok la eita tepek sini, akak baru nak mintak soh whatsapp je.

comel la kat jemputan.

t.a.t.a said...

Tahniah kak eita. Hahaha. Turn Ita bila lagi la agaknya.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Akhirnya! Akhirnya dapat juga eita mengalami alam perkahwinan. Selamat Pengantin Baru. X pe kali ni jgn risau, katil tak kan patah sebab dah dah bertongkat sana sini! Aktiviti dan hidup mesti diteruskan ....

umi alya said...

Tahniah sekali lagi akak ucapkan..

eita said...

Wantie..tima kasih kak.heheehe...dah mcam cite mann kan...

eita said...

Rieta...tima kasih...hahaha...x tau lh guane nanti

eita said...

Masya..in shaa allah...klu ada kelapangan berukbnd ita masuk lh

eita said...

Kak ujie...bertongkat lgi...
Kad akak punyer tak sampai ke?

eita said...

Tata..inshaa allah nati sampai lh turn untuk dik tata ni plok ni..

eita said...

Tajnur..waalaikummussalam..hahaha...tima kasih...jeput datang yob...

eita said...

Umi alya..tima kasih kak

Tihara said...

Tahniah alhamdulillah
Teringin sangat nak pegi ita..
Ahad baru ni dah ke sg isap,
Tak taulah cik abam nak teman kita ke tak..
Btw akak doakan moga perkahwinan ini
Diberkati Allah di dunia dan akhirat..amiin

eita said...

Kak tiha...xpe kak.ada rezeki sampai lh akak nati...amin

Puan Kutu said...

senyap2 rupanya nak naik pelamin..apapun tahniah ita..selamat pengantin baru

MAZLIZA ABD RAZAK said...

tahniah...
dah nak berakhir zaman bujang yer

❤Kamsiah❤ said...

selamat menempuh alam rumahtangga..semoga jodoh hingga ke hujung usia...

QasehnyaRania said...

tahniah
selamat pengantin baru.baru ke mari. huhu.melepas la.baru planning nk ke ganu.nk makan satar, kopok lekor.huahua

hainom OKje said...

Walaupun okje dapat tp sedihnya okje tak dpt datang.....gi Ganu best tau....i loike!....makang kopok leko...makang sotong celup tepung....ohhh dapnya

Gee GTG said...

tahniah kak eita.. nampaknya.. saya terlepas pandang... lama dah tak jenguk blogg..uwaaaaaaaa...maaf ye.. tahniah awakkk^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...