Wednesday, February 23, 2011

ROJAK AYAM DAN CENDOL.......



hajat di hati hari ni nak balik awal...
pahtu nak lepak kat kedai jual rojak ayam dan air cendol....
malas nak masak jadi makan kat kedai je lah....
dalam kepala ni dah terbayang-bayang dah kesedapan rojak ayam....
rasa meleleh air liur....hhehehe....
tu baru terbayang belom makan lagi....
kalau makan rasanya terus mengalami sawan kot...hahahah...tak pernah dengar plok aku ni orang sawan sebab sedap makan kan.....tak logik langsung..........takleh jadi nya
dalam kul 3 bersiap-siap nak habis kan keje.....
baru nak cakap...tiba2 bos aku cakap...
hari ni takleh balik awal...ada sukan....
haaaaaaa.........http://www.smileycodes.info
lemah kaki aku nak melangkah sambung keje balik.....http://www.smileycodes.info
hancur berkecai impian aku nak melepak sambil cuci2 mata....
rojak ayam dan cendol aku berterbangan di bawak angin lalu...bersama dengan lelehan air liur aku yang mengalami kempunan.....sadisnya.......
xde rezeki aku rupanya...huhuhu

9 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Tak apa, esok kan masih ada. takkan lari rojak dan cendol dikejar. Sebelah pantai barat ni, musim panas lampau, kecur air liur nak makan cendol + pulut .....

Tihara said...

sedap nye rojak ayam..yam yam

REPUBLIK N9 said...

hmm sawan ke ngko? sawan babi ke sawan buih? kah3

beautiful_rose said...

rojak ayam?
baru fstime dengar.
bagaimanakah rasa dan rupanya?

eita said...

tajnur:
waalaikumussalam.....
kat pantai timur pun panas yang melampau2.....meh lah eita belanja...

eita said...

kat kedai tu memang sedap rojak ayam dia..tu yang teringin tu...

eita said...

republik:
hahahahaha......bukan kau ke yang ada penyakit tu.....

eita said...

rose:
tak pernah dengar ke?
rasa dia best sangat...nanti aku belanja kau ye...

eita said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...