Wednesday, February 9, 2011

HARI2 YANG BORING....



lama tak berblog walking....
sebab paling utama...keyboard pc aku rosak....
menyampah giler aku...giler pun tak menyampah macam aku...
sebab lain...tangan letih....mengecat umah aku.....tak habis lagi.....buat keje sorang2 memag lah tak pernah habis...tapi buat jugak......
sebab lain lagi.....banyak keje....3 keje dalam satu masa...jadi masa memang terhad sangat....tapi masalahnya masih tak kaya2 jugak...kayap ada lah..
hahaha...tapi aku tak de penyakit kayap ye......
dan yang paling utama nya.....adalah....
aku mengantuk lah....
jadi selamat malam semua......
gua chow dulu lah.......batang mancis untuk tahan kelopak mata aku pun dah patah dah.....
tak dapat nak menampung lagi berat kelopak mata aku ni.....
nanti ada masa aku berblogwalking lagi....

2 comments:

REPUBLIK N9 said...

kayap takde, panau ade ha3...

eita said...

republik....
kantoi...hahahahaha......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...