Tuesday, February 10, 2015

WAJAH CERIA CUCU AKU...HUMAIRAH...

dah lama sangat aku tak menulis...
sibuk sangat2..
dengan keje...dengan projek manik baju pengantin...
dengan projek baju raya....
dengan projek cadar kawen...
rasa macam tak bernafas je...
hari minggu plok ulang alik tengok umah...
ingat tak aku ada buat BAJU GAUN untuk cucu aku..tema kawen..
hari tu baju kosong je takde model..
jom layan baju yang cucu aku dah pakai..








ceria je kan..
tu makna nyer budak ni suka pakai baju yang aku jahit..
hahahahh..perasan lah sangat..
sebenar nyer mak dia dah cakap..
senyum sikit nati nenek masuk blog..
huawawawa...

6 comments:

Puan Kutu said...

Ya Allah comel betul..dah la tembam..kena plak dengan gaun nenek bikin,perfect!

umi alya said...

Ietapn dah ada cucu erk?? Samalah kita dipanggilnya "NENEK"..

hainom OKje said...

Alolo comeynya cucu....montel pulak tu.....untung cucu dpt nenek pandai menjahit, confirm dpt banyak baju free hihi....

ujie othman said...

alolo..comel sgt la cucu eita ni!
oo..baju sedondon dgn mak dia. Cantik la ita!

ujie othman said...

alolo..comel sgt la cucu eita ni!
oo..baju sedondon dgn mak dia. Cantik la ita!

eita said...

puan kutu.....hahaaha...betol lah tu...perasan sangat...


umi alya...hehehe..dah..kite dah dapat cucu 6 orang...nak masuk lagi sorang akir bulan 6..


hainom okje...hahah,...tu pun kalau nenek rajin...



kak ujie...heheh..baju tu tema sambut menantu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...