Tuesday, February 24, 2015

KU BERMANIK LAGI....


akir nyer siap jugak manik aku..
buat manik bodo2 je..
untuk baju akad nikoh anak sedara aku...
jadi lah...
FOC tu gok....
esok nak siap kan veil plok...
manik plok dok cukup mana..
malas nyer nak merempit kuar....
tambah plok kaki tak berapa sihat...

11 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

cantiknye akk....bertuah la anak sedara FOC....kaki akk xok lagi ke? dah dekat setahun kan?

Puan Kutu said...

simple pun cantik.mana ada bodonya eita oi

JR said...

Lamanya tak dengar cerita kaki...ingatkan dah sembuh 120%... Tak pergi check dengan otopedik ke..?

Bunda a.k.a KN said...

Dulu2 Bunda rajin jugak jahit manik dan labuci...untuk baju sendiri dan anak2...

Sekarang ni mata dah tak berapa cerah dan cepat pening kalau nak tumpukan jahitan...

hainom OKje said...

Mak oiiiiiii.....rapat manik tu Eita.....jenuh menjahit kalau gitu gayanya. Untung anak sedara, ada mak sedara tokey manik!

❤Kamsiah❤ said...

cantik..serius sangat cantik la ieta..ada bakat terpendam ni

❤Kamsiah❤ said...

cantik..serius sangat cantik la ieta..ada bakat terpendam ni

Tihara said...

oooo yang ni hop mu wasap baru ni
lawa ita, bertuoh gop jadi anak buoh mu..
kaki yang dulu tu ke saakit
take care ita

Djangkaru Bumi said...

Cantik banget maniknya. Bisa pesan satu kagak ? aku mau dong, tapi gratis ya ?

eita said...

rieta....special edition...ehehehhe....alhamdulillah dah ok..cume sekali sekala bila sakit tu xleh nak berjalan...


puan kutu..hehehehe...orang lain buat lagi comel kak o..



jr....xde lah plok..mungkin urat kot...


bunda....memang pun..rasa macam berpinar je mata kan...


hainom okje...tau xpe...berpinar mata tu..huhhuhuhu...


kamsiah..sekadar suke2 je kak...


kak tiha....kak nak jadi anak buah saya meh lah..heheheh



djangkaru bumi...bisa saja pak...hehehhe..untuk buah hati barangkali...betol ngakk?

QasehnyaRania said...

cntik doh tu
kak nape kaki tu. kaki yg sakit hari tu erk.
smga cpt sembuh ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...