Tuesday, September 2, 2014

MEREDAH BUKIT....

baru ni ikut datin tanam tebu...
tebu yang aku mintak dengan adik aku...
nak tanam kat tepi umah datin banyak sangat benda yang suke menyondol...
sudahnye gi tanam kat bukit...
aku gi berdua je..
orang lain pergi piknik kat cerating..
aku malas nak ikut bab datin takmboh gi pantai..
datin dok wahi gi pantai..panas...
mengada taik kuda...
aku suke pantai...tapi doh datin takmboh gi pantai..
ikut lah dia kerabat bukit...
naik motor..
romantik apa..hahahahaha....


datin tanam tebu..
aku ambik gambo...

sebenar nya ambik gambo langit nak hujan..
masa ni..
tapi dalam kamera napok terang lah plok..

datin bising ..
aku tak tolong dia..
hahahah..
tadi suh teman...
kite teman je lah..
aku ni kan bab2 wat keje betol bendul sikit...
kihkihkih...

dlam kul 6.30..ptg..
kitorang balik..
bab nye guruh dah bunyi..
tapi sebelom balik tu sempat ronda kampung jap...

7 comments:

Kolya Ganesh said...

haha.. romantic lah datin....

JR said...

Bukit sama didaki
gunung sama dijelajahi
itulah ertinya kehidupan suami isteri
bantu membantu sehari-hari...

umi alya said...

datinpn, takkan suh dato' pegang cangkul lak, kasarlah jari jemari tu..

Siti Fatimah said...

Bagus tu. Tengok.je...kalau.akak mang bersenteng lengan le.kalau masuk kebun

eita said...

kolya ganesh....just sometimes he romantic lah...hahahha...



jr...betol2..


umi alya...heheheh....ha'ah kan..nati habis lah tangan dato yang tulus mulus ni..



siti fatimah....dah ajak teman kan....

Tihara said...

romantika la mung ita
tp sekarang memang musim panas
toksah lah gi pata
kekgi demam..payoh kije

HeNRieTTa JoSe said...

Romantik apa naik moto g bukit...pastu ronda kampung...ooo tanam tebu....lamer doh dok makng tebu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...