Sunday, November 7, 2010

LAGI NAHAS BAS EXPRES......




ni lah keadaan bas expres yang.....
yang kemalangan kat kuala lipis semalam...


hari ni aku baca surat khabor.....bukan aku beli...pau surat kabor jiran sebelah...heheheh...
sebab hari ni tak banyak keje...bukan tak banyak keje....ada keje.....
tapi disebabkan hujan sepanjang hari jadi mood untuk keje jadi lembab macam hujan jugak lah....
belek punyer belek punyer belek....
aikkk!!!...terbaca plok berita pasal ada lagi bas express trannasional berlanggar....
haaaa....berlanggar lagi....tak sampai 24 jam pun yang berlanggar kat pekan pahang...yang masuk dalam sungai miang tu...
hari ni ada lagi.....bas di percayai hilang kawalan..lalu melanggar pondok bas...kemudian terbabas dan melanggar pembahagi jalan..kemudian terbalik.....3 orang cedera parah.....dan salah seorangnya hancur kaki kiri....
nasib baik takde kemalangan jiwa....walaupun takde kemalangan jiwa....
tapi aku tetap takut nak naik bas....huhuhuhu.....
ni lah yang buat aku was wasi konnas.....nak naik bas......
semakin hampir aku nak naik bas semakin banyak plok bas yang terbalik....
macamana ni.....dah lah aku tak pernah jalan jauh.....
takutnya.........ada sapa2 yang nak tumpangkan aku.......???
http://www.smileycodes.info

5 comments:

♥ 미스 kiera ♥ said...

kuala lipis?
wahh..tm[t i blaja tuh!
serammm lah!


btw..

do folow me yeah?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

osmhana said...

erkk. scaryy gilerr.
dah la nak balik naik bas selasa nihh.
kl- uitm seri iskandar.
harapp2 selamattt :))

eita said...

insya allah...saya doa kan awak selamat dalam perjalanan nanti..

soutulmujahid.com said...

hmm... entahlah... kejadian kat malaysia ni bagaikan bermusim

yg pelik, mana tanggungjawab pemerintah?

eita said...

tau takpe.....
semua tu menakut kan semua orang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...