Wednesday, November 3, 2010

DAH START BANJIR......




TENGGELAM...laluan ke Hospital Kuala Nerang turut dinaiki air.
gambar banjir kat hospital kuala nerang...


hari ni sempat tengok berita pasal banjir....
dah start banjir lah ni....
kesian jugak tengok mangsa banjir..
kat perlis saja dah 11 ribu orang....
kat kedah plok lagi ramai..mencecah 25 ribu orang....
kat terengganu...kat jertih je banjir...tu pun pasal air pasang laut......tapi kesian lah jugak berpindah randah.....ditambah plok kalau yang ada anak kecik...seksa betol lah....duk melepak kat balairaya......sebab aku paling tak suka berpindah randah...
aku pun dalam proses berjaga2 jugak ni.....
tahun lepas je 3 kali umah aku banjir.....
jenuh membasuh...patah riok pinggang aku..
tahun ni tak tahu lah macamna...harap2 tak banjir lah...
tapi rasanya selagi sistem perparitan kat umah aku tak sempurna selagi tu lah asik banjir je...
x tahu nak kata apa lah...sekarang ni langit masih lagi menangis.....
langit menangis tak pe...jangan aku menangis doh lah....http://www.smileycodes.info





8 comments:

beautiful_rose said...

tempat aku dah lama tidak banjir sejak dorg renovate sungai belakang rumah tu.dan majlis daerah gak kerap cuci longkang y ada kat situ...

eita said...

ok lah tu.....dekat umah saya ni..langsung tak ambik peduli....
buat aduan pun macam angin lalu je...

Tihara said...

kesian kan kalo banjir..seksa, habis brg2 rosak

eita said...

memnag lah....ni pun dah start berkemas sikit2...
bawak bara2 naik atas...
huhuhuhuhu....
sapa nak tolong ni...

Aniza said...

itu gambar dekat hospital ke?
payahlah kalau hospital banjir sekali...

eita said...

memang pun..... alamak nya semua tenggelam banjir...yang kesian pesakit2 lah...

siti habsah said...

kwsn kuala terengganu banjir x???

eita said...

setakat ni alhamdulillah tak banjir lagi.....
tapi dalam tahap berjaga2 lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...