Thursday, November 18, 2010

BERCUTI DARI BLOGWALKING.....



eh! blog pun dapat cuti jugak ke?
ingat orang keje je yang dapat cuti...rupanya blogger pun ada cuti...
hahahaha.....mana ada cuti lah...
cuti ni aku buat sendirilah...
mungkin selama seminggu aku tak dapat nak updated blog lah...
aku ada urusan kat KL....Tuzki Rabbit emoticon
biasalah YB kan...
hahahaha...mestilah sibuk.....
huhuhuhu.....kalau dapat online... aku dapat lah menulis...aku kan suke menulis....
esok tepat jam 10.30 pg aku akan naik bas...
naik bas...ermmmmm....
doa kan aku agar selamat dalam perjalanan nanti ye....MocMoc Girl emoticon


4 comments:

beautiful_rose said...

take care....
moge selamat pergi dan selamat pulang.... =)

eita said...

tima kasih....

MOH KEMBARA said...

Salam Adika Eita, selamat berkenalan. Nak baca dan ikut blog nih. Pe kabor? Dah balik dari KL? Bebaik berjalan tuh. Skng KL dan kawasan sewaktu dgnnya tak bape selamat. Jaga dompet dan handbeg lelok. Jgn jalan tempat sunyi. Jauh dari lalu tepi jalan, maksudnya jgn dkt jalan raya nanti kena ragut. Ehhh banyak pulak Cikgu bagi peringatan! Maaf ler. Moh ke blog kembara cikgu kalau Eita suka baca ttng pengembaraan ya. Take care!

eita said...

tima kasih atas ingatan dan nasihat cikgu t...
memang betol tu..sekarang ni nak jalan kat negeri sendiri pun rasa takut......
alhamdulillah eita dah selamat sampai kat umah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...