Wednesday, March 10, 2010

letih giler lah.....




korang kalau napok gambar ni jangan lah korang ingat aku plok....
gambor ni sekadar hiasan je....
aku terbayang lah kan kalau lah aku dapat berehat kat tempat2 macam ni seronok jugak kan...sekali sekala pergi melancong kan....
tapi tulah aku memang tak pernah pergi melancong...
sebab apa???...
korang tayer aku sebab apa?.....
kalau aku pergi melancong sapa yang nak jaga mak aku plok....aiyoooo....tapi sian kat aku kan..huhuhuh.....takpe janji rock...heheheh....
dalam seminggu ni memang letih giler...giler pun tak letih macam aku...
macamana tak letih keje aku habis pukul 6...tu yang paling awal lah....
aduh....dengan lalan demam, merengek2 mintak dukung...
macam nak patah pinggang aku.....
mujur tak patah lagi...
elok lagi aku ni berjalan...
sekolah ada buat sukan...
tu yang balik lambat sangat tu...
jenuh aku menunggu...
selama seminggu satu kerja pun aku tak buat...
pah balik je terus aku berehat sepuas-puas nya depan komputerlah bukan nya pergi tido........hehehehe....
tapi nak buat macamana kan ....
nama dah cari rezeki memang lah penat.....
tak nak penat pergi tido...
tapi bagi aku lah kan tido pun penat jugak....
sebab tu lah aku jarang tido, tapi bukan tak tido terus...melampau tu kalau tak tido...cuma jarang tido siang lah......
tapi kalau aku dah start tido sampai pagi esok tak bangun lagi....hehehe...
tu nama nya tido mati tapi jangan aku yang mati dah lah....
huawwawawa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...