Monday, March 22, 2010

aiskrim malaysia.....





'aiskrim malaysia?aiskrim apa tu x pernah dengar pun'
tu lah kata-kata yang sering diluahkan oleh tuan kedai tiap kali aku nak beli aiskrim..
kalau sekadar bertanya tu aku tak lah kecik hati sangat ni tak siap ketawa kan aku lagi...
bengang betol lah...
macam lah tak pernah makan aiskrim malaysia ni..
benci betol aku...
padahal kalau beli plastik nak buat aiskrim ni pun ada dia tulis kat situ...
plastik aiskrim malaysia...
saja je nak mengada...taik kuda...
tapi jarang lah aku beli...
aku lebih suka buat sendiri..
sebab boleh buat sedap sikit...
macam perisa boleh buat.
yang biasa aku buat perisa milo, nenas, anggur, oren sunquick, sirap bandung....
tu je lah kot..
aku buat bila aku rasa rajin je..
kalau aku rasa malas jangan harap lah aku nak buatnya...
menangis air mata darah pun aku tak buat......
lagipun aku buat bukannya untuk jual tapi untuk anak2 sedara aku yang suka sangat makan aiskrim ni...
di tambah plok kalau aku yang buat nya...
lagi lah best...hahahahaha....
riak lah plok.....
tapi bukan riak lah kan kenyataan....
buat sendiri lagi sedap pada kita beli kat kedai....
kalau tak cayer korang buat lah...bukan susah pun....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...