Sunday, March 7, 2010

alalala....budak busyuk ni...




Melihat pada tajuknya janganlah korang fikir anak sedara aku ni tak mandi plok...
budak ni mandilah cuma aku geram sangat tu yang aku panggil dengan panggilan yang paaaaaaaling manja...
tak manja?? hisshh...manja apa...
budak ni nama dia nazirah...nama panjang dia aku lupa lah...maklumlah umur semakin meningkat ingatn pun semakin berkurangan..huawawawa....
baru-baru ni abang dia lah yang telan duit 20 sen...dah kaya sangat agaknya...yelah terlampau banyak sangat duit agaknya sampai tak tau mana nak simpan...amat jalan mudah simpan je dalam perut ..selamat sikit...hahaha....
jahat betul aku ni....hish...hishh...
bersusah payah plok bawak pergi hospital tapi sayang nya duit tu dah hilang...
magik betol lah...
macam biskut plok kejap ada kejap takde....
apa plok yang aku duk merepek ni...aku nak citer pasal nazirah bukan pasal abang dia....aiyooo....
nazirah ni baru je pandai berjalan...dia ni anak ayah..maklumlah ayah dia yang jaga dia dari kecik...haaaaa....takde mak? hishh...mak dia adalah cuma masa nazirah tu banyak bersama dengan ayah dia tu yang dia lebih kamcing dengan ayah dia...
mak dia kerja shif kat awana kijal jadi masa tak tentu sikit berbanding dengan ayahnya....tapi yang paling geram nya budak ni tak nak dengan aku...benci betol lah...tercabar sungguh aku rasa masa tu...
siap menangis macam lah aku ni hantu...hantu pun tak menangis bila tengok aku...sengal betollah....
tapi sempat jugak aku cubit sebelum ayah dia ambik....hahahahaha....padan muka kan tak nak lagi dengan aku...
jahat beto lah aku....takdelah aku gurau je takkan lah aku nak cubit plok budak kecik macam tu.....aku ni kan antara baby sitter yang terbaek kat dunia...hahahaha...perasan lagi aku...nilah yang aku malas sangat nak puji bila aku dah start puji aku tak reti2 nak berhenti......hahahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...