Sunday, March 14, 2010

cuti sekolah...

yessss...........cuti sekolah baru je bermula...
walaupun hanya seminggu tapi cukuplah untuk aku merehatkan fikiran aku,
merehatkan tubuh aku yang sememangnya sentiasa letih je...
tapi tu lah ku sangka kan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari....
korang tanyer aku kenapa?
ingatkan cuti sekolah tak yah kerja tapi rupanya kena kerja jugak....
ada banyak kelas tambahan...huhuhuhu....
sian kat aku kan...
tapi nasib baik hanya sekerat hari je...
takdelah sampai ke petang...selamat lah jugak...
boleh jugak lah aku nak rehat....
kalau orang lain kan mesti seronok....
cuti sekolah je mesti pergi jalan-jalan makan angin...
tapi aku just duduk kat rumah jew....
emmm.....tapi kalau gi makan angin susah jugak kan...
yelah mesti perut kembung kan...
nape???
dah makan banyak sangat angin mestilah perut jadi kembung...
hahahaha......(gurauan aku ini berdasarkan rasa tak puas hati sebab tak leh gi jalan-jalan macam orang lain)...
sian lagi kat aku kan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...