Sunday, February 28, 2010

letihnya......





Hari ni aku gi lepak kat teluk tanjung sura yang baru je siap..
Best jugak gi jalan-jalan kat situ...
meleleh jugak lah peluh aku....kat setengah jam jugak aku berjalan-jalan kat situ...saja nak riadah.....pala hotak dah sendat sangat dengan macam-macam benda yang nak kena fikir.....jadi aku gi lah rilek kat situ sambil tengok air sungai yang mengalir...dengan hembusan angin yang sepoi-sepoi bahasa...
Ahhhh....masa tu rasa macam nak bentang tikar je nak tidur....
lepas hampir je tubuh aku berbau tengik aku pun balik lah dengan kakak aku...
merempit pulak aku dua orang dengan kakak aku balik kat rumah..
Sampai kat rumah aku rasa macam nak pitam je...
maklumlah lama sangat dah tak beriadah macam tu....
nipun kes nak buang yogurt-yogurt yang semakin menebal kat tubuh aku...
dah tak larat rasanya nak bawak yogurt aku tu...
hahahaha......
oleh itu majulah sukan untuk membuang yogurt kat tubuh...huawawawawa......
sian kat aku kan.....
Keesokan harinya aku pergi dengan anak sedara aku plok...
pergi main2 kat taman sambil jalan2....
ramai jugak orang2 dan budak2 duk melepak kat situ...
tapi duk sekejap je bab anak sedara aku nak balik dah kat umah...
tapi takpe hari lain boleh pergi lagi....
dekat je...
sebatang rokok je sampai lah...
tu pun kalau aku hisap rokok lah....hahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...