Wednesday, February 24, 2010

sakit kepala lah....

hari ni rasa serabut sangat....
kepala plok berdenyut2 sakitnya.rasa macam nak hantuk kat dinding je.
mood nak buat kerja pun turun mendadak.kerja banyak tapi tulah mood hilang terus hari ni.tambah2 plok baru2 ni aku kehilangan seorang kawan yang paling aku sayang.....sebab tulah aku bad mood sangat....bukan mati lah.....putus kawan je....walaupun aku dah tak kawan lagi tapi aku masih lagi ingat dan sayang kat dia. walaupun dia banyak tipu aku tapi aku masih lagi dapat terima dia.....sebabnya aku still sayang kat dia.
tapi tulah.......8.3 ni hari jadi kawan aku.....tak taulah nak atar ucapan ke tak....sebabnya aku masih lagi marah kat kawan aku ni.
Aku ni bukannya jenis yang suka marah orang tapi bila aku dah mula marah kat orang habis lah.......sampai mati pun aku akan marah dekat orang tu....
nak kata aku ni jenis yang panas baran....rasanya tak...aku ni jenis yang sporting....hah?tak cayer....kalau tak percaya tanyerlah kat semua orang especially anak2 sedara aku....memang confirm aku lah mak sedara diorang yang tersporting dalam abad ini....chewah aku ni...masuk lif tekan sendiri plok napoknya....hehehe...sori lah terlebih perasan lah plok...
sebab tulah aku malas nak puji diri sendiri kalau dah start puji je aku mesti tak reti2 nak berhenti.....hehhehehe...jangan marah aaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...