Sunday, February 7, 2010

SELAMAT MENEMPUH ALAM BARU...



Nilah anak sedara aku yang bertunang 30.1.2010 baru-baru ni...
best ke bertunag????
Rasanya biasa je kan cuma tak boleh lah nak buat macam sebelum bertunang dulu...
kalau dulu nak pergi mana2 tak yah lah sibuk nak bagitau tapi bila dah jadi tunang orang ni kenalah beringat sikit walaupun dah terbiasa tak beringat...huawawawa...
Nak bagi hadiah apa ya?
aku bab2 bagi hadiah ni lah yang malas sangat nak fikir.....
memang blur sangat2....
nak bagi hadiah gelas...ya allah....rasanya rata2 orang yang pergi makan kenduri bagi hadiah gelas dah jadi macam satu kewajipan bagi gelas. kalau korang tak percaya cuba2lah tengok setiap kali ada kenduri kawin. hampir 80% hadiah nya adalah gelas..
hisshh...apa plok yang aku merepek ni. Aku ni nak citer pasal anak sedara aku nak bertunang bukan citer pasal gelas...aiyooo...bila cuaca panas terik macam ni lah aku selalu hilang ingatan dengan apa yang aku nak buat....
apa2 pun "SELAMAT BERTUNANG DAN SELAMAT HARI LAHIR" yang ke berapa aku kurang pasti bukan kurang pasti tapi tak berapa nak ingat sangat umur orang sebab umur sendiri pun dah banyak sangat...hahahahaha.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...