Saturday, February 20, 2010

Kesayangan aku ni.....





Kalau korang nak tau nilah motor kesayangan aku...
motor ni lah yang selalu bawak aku kemana saja aku nak pergi...ermmmm...tapi memang lah kan kalau motor tak bawak aku takkan aku yang bawak dia plok...tapi kalau aku tak bawak motor aku ni macamana plok motor ni nak berjalan...agrhhh....dah lah pening kepala aku nak fikir.....ikut lah sapa yang bawak sapa janji aku selamat sampai kat mana aku nak pergi.....tapi kadang2 tu bila motor ni buat hal jenuh jugak aku nak memujuk.....yang paling aku bengang sekali kalau motor ni tak nak hidup...aduh...sampai naik kejang kaki aku menyetatnya tapi hampeh hidup pun tak...yang paling..paling..paling...membengangkan bila dia buat hal kat depan orang ramai macam baru2 ni kat depan maidin...ya allah...malunya...naik berpeluh ketiak aku tak nak jugak hidup....atlast terpaksalah panggil pakwe2 yang ada melepak kat maidin tu......huhuhu......malu sangat2.....
tapi walaupun motor ni banyak timbul kan masalah pada aku tapi aku tetap sayangkannya......dialah harta yang aku ada.....hasil titik peluh aku menabung...
8 tahun menyimpan baru aku dapat belinya cash lagi no hutang2 ye....
lagipun aku tak berminatlah hutang2 ni...rasa macam satu bebanan aje kat atas bahu aku ni.......aku sayang motor aku......dia tak pernah sakit kan hati aku.....walaupun aku banyak menyumpahnya terutama bila dia tak nak hidup.....arghhh..memang tensen giler lah.........

1 comment:

Karukord Jagau's said...

pandai bawak moto rupanya hihihihihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...