Tuesday, August 16, 2016

KENAPA LAH AKU JADI MALAS...

napok sangat aku ni dah jadi seorang yang pemalas tahap gaban..
dah masuk bulan 8..satu hapa pun tak tulis..
banyak benda nak tulis tapi..tapi..Vitamin M terlalu banyak aku telan...
hahhaha...
yelah sekarang ni dah hampir nak jadi warga mas..buat keje lebih sikit aku dah cepat letih..
3 bulan sekali gi spital sambung ubat darah tinggi aku...
kadang tu gi kul 8pgi.zohor karang baru terhegeh2 nak balik..
dah sampai umah..duk rehat jp...ph asar dah nak masuk dapur plok...
bile protein banyak dikuar kan melalui air kencing aku jadi memang letih giler2..
duk je lah terbaring sambil baca buku..
(sebenar nyer malas yang banyak hinggap..hihiihih)
takpe...ni dah semakin ok...
aku akan cuba menulis balik..
walaupun tak tau apa nak tulis..


baru nak BW.....

16 comments:

hainom OKje said...

Jangan ikutkan sanagt rasa malas tu Eita.....Ceh, pandai nasihat orang hihi....Tapi mmg betul ada masa mmg kita malas sangat sungguh. Tinggi sangat ke darah tu

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe...rietta pown sama akk...dah jrg sgt update....hehehe....

eita said...

Hehe..kannn..nk kta tinggi sangt pun x jugak..pling tinggi pun 146

eita said...

Rietta..tu lah

eita said...
This comment has been removed by the author.
eita said...

Hehe..kannn..nk kta tinggi sangt pun x jugak..pling tinggi pun 146

eita said...

Hehe..kannn..nk kta tinggi sangt pun x jugak..pling tinggi pun 146

Masya said...

hahaha samalah kita pun entry tahun ni bapa je boleh dikira ...

Puan Kutu said...

Ada darah tinggi ke..alahai takce care..makan ubat ok..ubat m tu je jangan telan lagi.hahaha

Puan Kutu said...

Ada darah tinggi ke..alahai takce care..makan ubat ok..ubat m tu je jangan telan lagi.hahaha

Djangkaru Bumi said...

Vitaminnya M nya sesekali dibagi ke aku biar aku tambah semangat untuk malas menulis :)

eita said...

masya...kan....aduhhh..malas betol lah..

puan kutu..hahahha...batol sangat2 tu


djangkaru bumi...hahahha..ambik lah vitamin tu ..aku masih banyak lagi ada dalam kotak..

hainom OKje said...

Bawah berapa bacaannya

hainom OKje said...

Bawah berapa bacaannya

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Eita, adalah tidak tepat kalau kita nyatakan termasuk di dlm warga emas! Dalam usia Rasulullah saw berusia 53 tahun, baginda telah berhijrah ke Madinah dan bermulalah siri peperangan pada 2H sehingga Fathul Mekah pada 10 Ramadhan 8 H. Jadi kita x lah sampai ke peringkat tu, cuma kita kena rangsangkan iman sesama keluarga dan sanak saudara. Allah SWT telah memilih kita berada di dalam Islam, inilah kesempatan terbaik melakukan sesuatu yang terbaik sebelum ke penghujung usia kita.
وَجَاهِدُوا فِي اللَّـهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ
Dan berjihadlah kamu pada jalan Allah dengan jihad yang sebenar-benarnya Dia lah yang memilih kamu (untuk mengerjakan suruhan ugamanya); dan Ia tidak menjadikan kamu menanggung sesuatu keberatan dan susah payah dalam perkara ugama Surah AlHajj:78 Wallahualam

eita said...

hainom..okje..bawah 94..

tajnur...leni banyaksakit yob...jadi cepat letih..protein banyak hilang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...