Sunday, July 13, 2014

EERRMMM...

baru ni aku blik jp kt dungun..
blik sorng..datin dok ikut...
bgus jgak datin dok ikut..
boleh aku bawak sendiri kete..
sekarang ni alhamdulillah..
dah makin mahir...
ambik lap selamba je...
hehehe...

balik jap je..dok dang nak update blog...
duk kat umah MIL ...
susah lh sikit nak menulis...
gambor byak dalam kamera..
buka net sekali sekala dalam tipon ..
guane lh nak wat kje...
huhuhu..sekali sekala tu rasa sumbak lemak duk sini...
kalu tauhu sumbat tu sedap lah jugak...

balik kat raya kekgi lah baru leh menulis...tu pun kalu balik..
ermmm....
nk BW pun susoh...
jp line ada jp xdok..
jap kang masuk link lain...
pendek kata sume susoh lah..
huhuhu

10 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Ooo sesekali jee erk blk....wah, dh teror ameklap....

Hans said...

heheheh
macam2 hal

umi alya said...

dah terror tu, x perlulah le nak merempit lagi

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
YIL eita x balik ke? Wah! masa eita drive balik Dungun, mesti ramai yang konvoi eita dari belakang. Mana yang tergesa2 nak potong tu, bila tengok eita,`Ah! Perempuan. Yalah keta byk kan! Tapi jangan dibuat wkt perayaan nanti, mcm nak sambut wirawati negara pula.

Kesuma Angsana said...

Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

HeNRieTTa JoSe said...

Akak....windu....update la blog walau hanya sebaris ayat...

PS...selamat hari raya akk...maaf zahir dan batin..

QasehnyaRania said...

sealmat hari raya
maaf zahir batin :)

Tihara said...

payoh kalu bw guna henpon
guna laptop pon kadang payoh
gop sebab tak dop mod heheh :)

selamat hari raya ita, wi kuih raya suter :)

Aishah Ahmad said...

sy pernah sekolah kat dungun.SMASID

hainom OKje said...

Mengeluh nampak hehe.....
Biasalah kalu dah duk umah orang walaupun rumah MIL sendiri tapi rasa tak selesakan walaupun mereka tak kisah pun sebonar eh hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...