Wednesday, August 13, 2014

KU MENUNGGU

bosan lh plok duk nunggu waktu melawat....
ingt waktu melawat pukul 4.30 ...
sekali pukul 5 daaaaa....
sdah nyer melangut lah kt koridor ..
di sebabkan aku driver...jadi mana MIL aku nk gi...terpaksa lah ikut..
kalu aku dok gi mcamana kete nok gerok...
aku ni teman MIL melawat kawan sakit..
malam raya kena patuk di ulor..
pah ge leni xleh keluor lagi..
dengan kata bekas gigitan tu dah bertukor jadi biru..
kawan MIL aku ni plok ada kencing manis.darah tinggi dan jantung..
jangan dipotong sdah lah...
takut jugak...
moga allah permudahkan urusan kawan MIL aku ni dan cepat sembuh...amin

8 comments:

Acik Erna said...

Kena patuk ular eita..moga cepat sembuh jawab mil eita tu

JR said...

Kalau kena patuk ular air, ular lidi dan ular daun boleh tahan lagi, tapi kalau kena patuk ular tedung dan kapak sangat bahaya...
Apa pun semoga dia cepat sembuh dan pulang ke rumah dalam keadaan sempurna seperti sebelum kena patuk...

HeNRieTTa JoSe said...

Moga dia cpat sembuh...

Asep Haryono said...

I am so sorry to hear that. Hope your friend will be okay soon

Tihara said...

Ya Allah kesiannya,
moga kawan mil cepat sembuh
insha Allah

Aishah Ahmad said...

Tegak bulu roma bila dgr kene gigit ular.semoga semuanya selamat.

Defa Ramadhani said...

kasihan banget yang di gigit ular,moga cepat sembuh

hainom OKje said...

Untung dapat menantiu pandai bawak keta hehe....dapatlah teman MIL gi hospital

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...