Tuesday, July 8, 2014

REZEKI RAMADHAN...2

rezeki jugak ni dapat ambik gambo kumbang ..
kumbang apa?..
kumbang lada kot..
sebab nyer bersusah payah nak ambik bunga lada tu....
hahahahha...



'macam best je bunga ni..'
'ni bunga lada..agak2 kalau aku makan pedas dok?'


'takpe lah..'
'aku xmboh ambik risiko makan bunga lada'
'aku makan daun lada je lah..'
'rasa macam selamat sikit.'

9 comments:

Djangkaru Bumi said...

Kupu-kupunya besar sekali.

JR said...

Badannya berbelang2 macam tebuan pulak....

Tihara said...

ni rama-rama lah kang
rama kacukan kumbang..hehe
daun lada panas kalau gosok kat betis
bagi gugur bulu roma haha
petua ni ambil dari majalah :)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Yang saya kenangkan bukanlah rama-rama tu, tapi eita sendiri bermonolog. Apa2 pun hati seorang perempuan kan! Hanya dia yang menyimpan maksudnya.

kakyon said...

Rezeki kumbang tu..dpt hisap madu bunga lada.agaknya madu tu manis ke pedas ekk? Mana ada madu pedas kan~

LYAfrina said...

comel je pic ni..bkn sng nk snap pic2 mcm ni.. klo terkeut, mesti terbang ni..

Ujie said...

Betul..bkn sng dpt snap pic serangga gini.
Tapi akak konpius...serangga menda ni? Kumbang campur rama2. :D

Siti Fatimah said...

sharpnye ieta snap. cantik

QasehnyaRania said...

cntik nya gambo ni.pandai dato snap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...