Wednesday, January 29, 2014

RAMA-RAMA


tak tahu lah dari mana datang nyer..
tiba2 je duk terbang dalam bilik aku..
jenuh nak hambat dia tubik luar...
takmboh kuar setarang habuk..
ermmm...orang tua kata kalau ada rama2 masuk dalam umah..
ada orang nak datang meminang..
hahahaha..ye ke?...

10 comments:

t.a.t.a said...

saje nak suruh akak snap gambar, masuk blog, bagi fames sat.

izan mama mia said...

hahahah..dah tak lama...bulan 1 dah nak habis..masuk bulan 2... bulan 3 tentu mimpi jadi nyata...hihihi...

❤Kamsiah❤ said...

akak biasa ckp mcm tu kat anak2...kdg2 rama2 tersesat masuk bilik akak..anak2 cakap takkan ada org nak masuk meminang mak hehe

Jay Ar said...

Pernah juga rama2 masuk bilik air masa saya sedang mandi. Bila cerita kat anak dia kata, "Ada orang nak masuk meminang abah kot!!"..hehehe..

ewanthology said...

cerita dongeng orang2 tua je tu..huhu

Tihara said...

ahh sudah sape plop nak pinang tunangang orang nih

umi alya said...

jgn lupa jemput kami makang kenduri erk.. mana tau ada rejeki g ganu

HeNRieTTa JoSe said...

Eeehhh injured kah dia...wah....dah nk knduri nie...

MulutPayau said...

Masa akak remaja dulu seronok kalau rama2 masuk bilik..hihihi

shahdiana said...

ni jenis rama-rama yang agak besar tu kan eita...ada jugak dengar orang cakap macam tu...so eita standby....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...