Monday, April 4, 2011

ANUGERAH BINTANG POPULAR......apa yang popularnya?








semalam rehat2 kan minda dan badan...ambik mood nak bersih kan umah...
sebab baru ni umah aku banjir lagi...
aku pun dah naik bosan dah dengan masalah yang tak pernah selesai ni...


umah aku yang belakang tu...
memang sadis giler lah..
tenggelam habis..
benci aku...



sambil tu tangan ni tertekan lah tv 3..
oooo...anugerah bintang popular....
boleh lah layan.....sejak mak aku takde ni aku jarang bukak tv sekarang ni..
jadi tak tahu langsung apa perkembangan semasa...
kecuali kalau citer yang betol2 aku minat..
macam merlin...
tu memang aku tak pernah mis.......tapi sayang nya citer tu dah habis..
lambat lagi lah nak tunggu sambungan nya...
semalam baru lah aku tengok artis2 kat malaysia ni bergaya dengan sopan...
walaupun kesopanannya tu tetap menampakkan susuk badan..
yelah nama pun dah artis...mestilah nak melaram kan....
masa nilah dioarang sibuk nak bergaya...takkan lah nak pakai baju macam guni beras plok...
tak sesuai lah tu..
sekali sekala nak juga merasa pakai baju macam balut nangka kan...kan..kan..
tapi yang tak tahan tengoknya masa persembahan yang last...kejap bertudung....
kejap pakai tudung nampak jambul....kejap pakai tutup rambut...
kejap tu kan buang terus...tak faham betol lah aku...
sebab musabab artis ni buat macam ni...
buang tercemar imej je....
(tapi aku memang tak minat pun dia..dari dulu lagi...huhuuhu)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...