Monday, August 9, 2010

SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA....

PUASA BUKAN SEKADAR TIDAK MAKAN.........




esok dah start bangun sahur.........tapi aku macam biasa lah...
sahur aku hanya segelas air kosong........
kalau dulu aku hanya bangun memasak untuk mak aku tapi sekarang ni bila mak aku takde.... aku bangun memasak untuk adik aku je lah....
aku ingat kan tahun ni dapat lah berbuka 3 orang tapi nampak nya aku tetap jugak berbuka 2 orang jugak...
tak de suasana langsung......
tapi takpelah yang penting niat kita.......
errmmmm...tak sabar2 nak tunggu masuknya bulan Ramadhan......
suasananya memang berlainan sama sekali....
apa-apa pun aku ucapkan...

SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA UNTUK SELURUH UMAT ISLAM.....
SEMOGA KEDATANGAN BULAN RAMADHAN INI AKAN MEMBAWA SERIBU RAHMAT DAN KEBERKATAN BUAT KITA SEMUA........Insya ALLAH...

7 comments:

tieha8384 said...

selamat berpuasa aku ucapkan tuk ko eita.....sabar yerr....aku tahu kesedihan ko camner..walaupun ibu bapa aku ada lagi......

eita said...

selamat berpuasa jugak....
sedih macamana pun hidup kena terus kan jugak.....
walaupun bosan dan sunyi tahap cipan...

zikrie said...

selamat brpuasa eita..
xmau sedey2 k..
jaga dri dan jaga adik lek lok k..x)

eita said...

selamat berpuasa jugak zikrie......insya allah....

Abu Amirul said...

assalamualaikum eita,
blog yang menarik penuh warna, teruskan menulis.
saudari di jemput ke http://askamakalikada.blogspot.com dan harap sudi menjadi follower.
selamat berpuasa.
wassalam.

eita said...

tima kasih...selamat berpuasa

eita said...

waalaikumussalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...