Tuesday, August 17, 2010

SELAMAT BERBUKA.........



Rasanya ucapan selamat berbuka dari aku ni mungkin agak terlewat...hehehhe....
bukan mungkin dah tapi memang terlewat pun.....
aku ni baru balik dari terawih.....hari ni adik aku ajak gi masjid kat pantai teluk lipat......jauh lah sikit dari rumah tapi takpe adik aku yang drive....ikut suka dia lah....aku on je....mana2 masjid pun sama je...yang penting niat dan rahmat dari ALLAh.......balik je terus menuju kedapur.....
buat apa?.......buat apa lagi....heheheh
makan untuk round yang kedua.....n then tengah2 makan baru teringat...dah lama sangat aku tak up date blog aku....yelah dengan keje yang banyak...bertimbun2....dengan mood yang kurang stabil....dengan keserabutan kepala.....macam2 ada....chewah macam astro plok aku ni.....
sejak mak aku takde aku x mood nak buat keje.....
serba tak kena rasanya......tapi tu lah...
setiap yang hidup pasti akan merasa kematian......
aku sebenarnya jarang berbuka makan nasi....biasanya makan kuih2 je wat alas perut...
bukan apa makan banyak2 takut tak leh nak solat plok karang.....
but today....todat i cooking nasi lemak lah......banyak remeh lah...hehehe...remeh bagi orang yang malas macam aku........
aku sebenarnya malas.....tapi disebabkan adik aku nak makan nasi lemak....
aku pun buat lah untuk juadah berbuka....
rezeki aku untuk hari ni...alhamdulillah.....
saja wat lebih bagi kat kakak aku sikit merangkap jiran aku lah....
sebelum atar kat umah aku sempat lah aku klik sekejap.....



inilah nasi lemak yang aku nak hantar...
kat umah kakak aku...
hehhehehe...
masih sempat aku mengklik untuk seketika....



4 comments:

MAZHA said...

salam, nampak sedap nasi lemak..

eita said...

wslm......
biasa lah nasi lemak cincai.....try lah dulu kalau nak tau sedap ke tak?
hehehehe

juMa said...

cedapnyer..salam ramadhan ieta.

eita said...

selamat berpuasa untuk juma...lama x dengar citer.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...