Sunday, April 12, 2009

TEKA-TEKI

Seperti biasa 2 sahabat karib yang memang giler kekaribannya sedang lepak kat sebuah kedai kopi. Bagi menghidupkan suasana yang sunyi ni Lee memberi satu teka teki. Hadiahnya berupa satu cawan kopi cenkudu yang di bayar cash.

Lee : Ahmad...kalau kau boleh jawab teka teki aku ni, aku belanja kau kopi
Cenkudu satu. Cash lagi....jangan main-main.
Ahmad : Beress......
Lee : Dalam banyak-banyak buah, buah apa yang paling pelik sekali. Jawab
Jangan tak jawab pulak...
Ahmad : (berfikir) senang je tu. Buah naga.(tersengih confirm betul)
Lee : Ha...ha..ha.. kau bikin aku ketawa aje.(gelak versi Sarip Dol samseng
Kampung dusun)
Ahmad : Nape pulak, betullah tu.Kalau kau pandai apa jawapannya.
Lee : Buah duku. He...he..
Ahmad : Nape pulak dengan buah duku.(muka tak puas hati...macam nak kena
Belasah je ni)
Lee : Haa....tu kau nampak pelik tu....betullah tu.
Ahmad : ?!!!

1 comment:

Karukord Jagau's said...

hahahha kesian sama itu ahmad...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...