Sunday, April 12, 2009

MEMINANG

Di bangku sebuah taman bunga, sepasang kekasih sedang memujuk aweknya yang sedang gundah gulana.
Saya : Awakkk... semalam kan ada orang datang meminang saya.
(muka susah hati)
Awak : Hah! Ye ke? Habis tu awak terima lah?
Saya : Hmm....tak tau lah, mak saya suruh terima. Macamana ni
Awak (muka merajuk)
Awak : kalu betol frustlah saya. Awak kenal ke? (muka bengang)
Saya : Tak taulah.
Awak : Keje ape?
Saya : tak taulah.
Awak : awak ni betol ke tak betol ni. Sume tak tau belaka ni.
Saya : Yelah, saya baru nak tanye je tiba-tiba mak saya dah kejutkan
Saya dari tido tu pasal lah saya tak tahu. He..he..
Awak : Hek...eleh ingatkan betol rupanya mimpi. Biol punye awek. Buat
Takut orang je. Eeii....
Saya : janganlah marah....

1 comment:

Karukord Jagau's said...

hahaha x lah...x marah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...