Monday, October 3, 2016

AHMAD UMAR & AHMAD FATEH..

dah lama sangat aku dok tulis pasal 2 beradik ni..
last tulis dulu pasal adik umar ..arwah..khadijah....
kalau dulu selalu je pergi usik2 dia kat umah..
sekarang ni umar dah berhijrah kat arab..
sunyi lah xdok orang nak ngosek..
balik raya baru ni bukan main lagi sibuk duk bercerita..
macam2...
bila di tanyer pasal adik nyer khadijah..
dia cakap...khadijah dah mati..biarlah dia duk dalam tanah..
mungkin orang dengar akan ketawa..
tapi bagi aku ..sedih sangat2..
teringat arwah mak ayah aku...rasa nyer macam baru semalam mak ayah..khadijah tinggal kan kami semua...
baru2 ni aku bermimpi..khadijah jalan berpimpin tangan dengan mak ayah aku..
naik tangga yang tinggi sangat..
mak aku bersuara..katanyer...nak bawak khadijah duk dengan dia...
sampai sekarang aku masih teringat padanyer...
teremosi lah plok...heheheh...


aku ingat kan kat arab takdok pantai..
rupanyer ada..hahaha...jakun sungguh aku..
adik aku cakap ni lautan parsi..
ye ke dok..
dok tau lah..
kalau adik aku tipu..
tipu lah aku..

bergambo masa raya pose baru ni..
bukan main lagi 
dah pandai bergaya..

sejak2 duk kat arab..
penampilan dah macho sangat2..
hahhaha..
dah makin besar..

gaya seorang abang yang menyelamatkan adik..
dari di makan binatang buas..
hahhaha...

sekarang umar doh gi sekoloh..
fateh tukang menyibuk je..
nak ikut sekoloh tapi x boleh lagi sebab..
masih guna pampers..
tahun depan boleh lah kot..

ni kelas sebelah kelas umar..
mak umar cakap..
pah atar anak2..
mak2 semua kena kuar..
jangan nak mengada2 nak tunggu anak..
nak jenguk ke apa ke..
nasib umar dok nangis..
lama duk kat arab nanti balik berterabur lah .
cakap arab nyer..

5 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

dah besar dah dia....teringat gambar baju raya dia yang akk post dlu...hehehe....wah dah dok arab dia....moga arwah di tempatkan dikalangan org yg beriman....Amin....

Kesuma Angsana said...

Salam... wah seronok nampak budak2 berdua ni, sedih plak baca n3 ni smpai habis

nor azman said...

Nama tokoh terbesar dalam dunia islam semoga mereka menjadi seperti saidina umar,umar aziz dan muhammad al fateh

eita said...

rietta....baju tu dah terlalu pendek sangat dengan dia..hahahha..
dah nak masuk alam remaja dah..hehehhe...aamin..


kesuma angsana....duk kat negara orang..kawan2 pun ramai..seronok lah..


nor azman...inshaa allah..aamin

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...