Thursday, October 6, 2016

EMBUN MENITIS....DI PAGI HARI..


pagi ni ingat nak cabut rumput..
tengah2 cabut tengok comel lah plok..
embun duk atas rumput..
sebelom cabut baik aku ambik gambo dulu kan..
rugi jugak terbiar je macam tu..
aku pun dah lama dok buat keje2 bedo'oh gini..
hahahha...
rumput ni kecik je..jadi aku guna kan setting macro..
dan sudah neyr aku terpaksa meniarap..
nak ambik gambo ni..
hahahhhahah....kalau dok nak ambik guane gambo..
se'eh..dada aku....
nasib datin g keje doh..
kalau dok..
ada hok kena marah..
meh layan dulu..









lalat ni plok sibuk kacau aku nak ambik gambo..
nak kata aku dok mandi..
aku mandi doh..
jeles agak nyer sebab aku x ambik gambo dia..

8 comments:

E'in said...

subhanAllah.. indahnye ciptaan Tuhan..

Kamsiah Yusoff said...

cantiknya..bagaikan mutiara bergayutan..bersinar bercahaya..

Djangkaru Bumi said...

Kameranya sungguh luar biasa. Embun bisa terjepret dengan apik.

tajnur said...

Assalamualaikum
Bila nampak je tajuk, teringatlah kata lagu dari allahyarhamah Datin Rafeah Buang, Disebut Jangan Dikenang Jangan

Sebutir embun menitis
Seribu kuntum mengembang
Sepatah aku berjanji
Kau sebut kau ulang-ulang

Mencurah hujan membatu
Meresap ditelan bumi
Segala sumpah janji mu
Tak satu yang kau tepati ...

Begitulah hidup manusia di pentas dunia ni eita bagai sebutir embun yang menitis

eita said...

E'in...memng indah...

Kamsiah yusof...klu mutiara betol kn best..haha..tp bile mtari dah kuar..cept je dia hilng...

Djangkaru bumi...kamera biasa je...


Tajnur...waalaikumussalam..kenangan lalu tetap d kenang yob..

eita said...

E'in...memng indah...

Kamsiah yusof...klu mutiara betol kn best..haha..tp bile mtari dah kuar..cept je dia hilng...

Djangkaru bumi...kamera biasa je...


Tajnur...waalaikumussalam..kenangan lalu tetap d kenang yob..

ewanthology said...

memang cantik2 gambarnya... tentu gigih mencari shoot dan angle yang menarik :-)

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...